ALGEMENE VOORWAARDEN

“De Vlaaienboetiek Renkum”

Door uw bestelling te plaatsen gaat u akkoord met de onderstaande voorwaarden:

Producten

  • Afhankelijk van het seizoen en de beschikbaarheid van grondstoffen, kunnen de te leveren producten afwijken van de foto’s op de site.

Bestellen

  • Bestellingen voor de volgende dag kunt u plaatsen van maandag t/m vrijdag tot 12:00 uur. Bij een bestelling geplaatst na dit tijdstip is levering voor de volgende dag niet gegarandeerd omdat dit met de bakkerij moet worden overlegd.
  • Bestellingen kunnen worden afgehaald in de winkel of worden bezorgd.
  • Bestellingen worden altijd bevestigd door een e-mail. Controleer goed alle gegevens.
  • Neem z.s.m telefonisch contact op mocht u iets willen wijzigen.
  • Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele typefouten.
  • Wij zijn niet verantwoordelijk voor het foutief aanleveren van adressen of afleverdata.
  • Vlaaien worden indien aangegeven in de bestelling in 10 punten gesneden.

Bezorgtijden en -kosten

  • Dinsdag t/m zaterdag tussen 9.00 uur en 10.00 uur (afwijkende tijden in overleg)

Wij hanteren de volgende bezorgkosten:

  • Renkum, Heelsum: €2,50
  • Doorwerth, Heveadorp,Oosterbeek, Wolfheze, Wageningen: €3,50
  • Buiten de gemeentegrens is bezorging mogelijk in overleg. Informeert u naar het tarief.

Bezorgen

  • Wij bezorgen de bestelling rechtstreeks vanuit onze winkel in Renkum en streven er naar deze op tijd af te leveren. Wij kunnen dit echter in verband met verkeersdrukte of calamiteiten niet altijd garanderen.
  • Indien de bestelling bij een bedrijf, instelling of in een vakantie- of recreatiepark moet worden afgeleverd dan wordt deze in principe afgegeven bij de receptie aldaar tenzij anders is afgesproken.
  • Indien de bestelling bij de receptie is afgegeven zijn wij niet meer verantwoordelijk voor de interne aflevering.
  • I.v.m. calamiteiten behouden wij ons het recht voor om de bestelling niet af te leveren. Indien dit het geval is zal er altijd contact met u opgenomen worden.
  • Wanneer de ontvanger niet op aangegeven tijdstip/datum aanwezig is wordt de bestelling teruggebracht naar de winkel. Er zal een notitie achtergelaten worden dat wij hebben geprobeerd uw bestelling af te leveren en telefonisch proberen wij met u contact op te nemen om te zoeken naar een oplossing.
  • Indien uw bestelling al is voldaan dan wordt deze 24 uur voor u bewaard. Bij het niet ophalen of opnieuw laten bezorgen kunt u geen aanspraak maken op het retour ontvangen van het reeds betaalde bedrag.
  • Indien niet vooraf is betaald wordt de bestelling 6 uur voor u bewaard. U bent ten allen tijde verplicht om de bestelde producten te betalen.
  • Wij bezorgen niet op zon- en feestdagen tenzij anders vermeld.

Betaling

  • Online bestellingen voor particulieren kunnen bij afhalen in de winkel contant of per pin worden betaald, bij bezorging is alleen contante betaling mogelijk.
  • Bedrijven kunnen op rekening bestellen neemt u hiervoor contact met ons op.

Annulering

  • Vroegtijdig geplaatste bestellingen kunnen tot 48 uur van te voren kosteloos worden geannuleerd.
  • Bij een annulering binnen 24 uur voor levering zijn wij genoodzaakt de eventuele kosten die hieruit voortvloeien te berekenen.

Afbeelding / Tekst op themavlaai

  • Indien u uw taart voorzien wilt hebben van een afbeelding, dient u uw afbeelding direct na het plaatsen van de bestelling te mailen naar het e-mail adres van de Vlaaienboetiek o.v.v. naam en de datum van levering.
  • Afbeeldingen en foto’s ontvangen wij graag in JPG, GIF of PNG formaat, of indien niet anders mogelijk in documentformaat (DOC, DOCX of PDF formaat).
  • Wanneer u zelf een ontwerp maakt plaats dit dan in een doorsnee van max. 15 cm.
  • Wij streven er naar de kleuren van afbeeldingen zoveel mogelijk te continueren. Toch kan het gebeuren dat kleuren van foto’s en logo’s niet 100% overeenstemmen met uw kleuren. Wij kunnen in dit geval niet aansprakelijk worden gesteld.

Privacy

  • Wij behandelen al uw gegevens uiterst zorgvuldig en delen deze nooit met derden.

Klachten

  • Overal worden wel eens fouten gemaakt. Mocht er onverhoopt iets niet naar uw wens zijn gegaan neemt u dan z.s.m contact met ons op. Wij nemen alle klachten uiterst serieus en zullen ons uiterste best doen om een passende oplossing te vinden.